Thursday, February 10, 2011

The White Stripes dah berpecah?


The White Stripes telah mengumumkan bahawa hari ini, 2 Februari 2011, band mereka telah rasmi berakhir dan tidak akan membuat rakaman baru atau melakukan persembahan secara siaran langsung(live). Alasannya adalah bukan kerana perbezaan artistik atau kurangnya kemahuan untuk meneruskan perjuangan, mahupun masalah kesihatan sebagai bukan punca Meg dan Jack mengakhiri band tersebut. Hal ini untuk berbagai alasan, sebahagian besar untuk memelihara Apa yang indah dan khusus tentang band dan memilikinya tetap seperti itu. Meg dan Jack ingin mengucapkan terima kasih kepada setiap orang dari penggemar dan pengagum untuk luar biasa sokongan yang telah diberikan selama 13 tahun ditambah dari White Stripes 'mendedah dan luar biasa kerjaya. Ketiga Man Records akan terus mengeluarkan rakaman live dan studio dikeluarkan dari White Stripes di kelab mereka merakam Langgan Gudang, serta melalui reguler
saluran. Meg dan Jack berharap keputusan ini tidak dipenuhi dengan kesedihan oleh para peminat mereka, tetapi bahawa memandang keputusan mereka sebagai langkah positif dilakukan untuk menghormati seni dan muzik yang band ini dibuat. Hal ini juga dilakukan dengan sangat hormat kepada mereka peminat yang telah berkongsi pada mereka kreasi, dengan perasaan mereka dianggap bermakna.

Dengan pemikiran band telah mengatakan ini:

"The White Stripes bukan milik Meg dan Jack lagi. The White Stripes milik kepada anda sekarang dan anda boleh melakukannya dengan itu apapun yang anda inginkan. Keindahan seni dan muzik yang boleh bertahan selamanya jika orang menginginkannya. Terima kasih untuk berkongsi pengalaman ini. Penglibatan anda tidak akan hilang pada kami dan kami benar-benar bersyukur. "

Meg dan Jack White
The White Stripes


OPAM sgt sedeyh sbb band trsebut ialah band faveret OPAM :'(

No comments:

Post a Comment