Sunday, November 28, 2010

Diet Oh Diet!

Ok. Mmg aku gemok sgt skrg. OPAM!! ble mg nk kurus?! nk pkai sluar size 30??!!

haha.. ok la.. b4 aku g poli. berat aku lam 94kg kot. Then aku amalkan diet kurang sehat. Iaitu xmakan nasi lngsung. berterusan la. Da lebeyh sebulan. Pastu, cuti sem. Blik tmrloh ikot KL. ayah bunBUN blanje nasi...!! tidak!! kbtulan kt situ jual nasi je.. xmkn lapa lak. lagi2 org blnje. spe xnk kn? hehehe... so pecah da rekod.. hmmm... 37 hari je xmkn nasi.. strt dr tu.. strt mkn nasi da. da strt pyh nk stop. hahaha... nk citer nye... berat aku jd 87kg. Tu belom jogging lg. diet je. hahaha..

aritu aku intrview SPA. dye mmbebel kt aku coz aku gmok. nk mnx SPA xleh obes. nanti cmne nk wt keje. nanti cpt letih. so, dye suh aku balik diet ikot piramid mknan. ni ha. piramid mknn


So nk taknak kene la ikot piramid ni ha.. bosan r. hish!! tp kene follow jgk. + jogging! lau x ble nk kurus kn?? hahahahhahhah

No comments:

Post a Comment